A0:  قشنگترين اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

 

اس ام اس
عاشقانه جديد sms-jok.royablog.ir 

 

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم                بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز            از حس پریدن پرم و بال ندارم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمت به چشم ما و دلت پیش دیگری ست

 جای گلایه نیست که این رسم دلبری ست

هرکس گذشت از نظرت در دلت نشست

تنها گناه آینه ها زودباوری ست

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آیین عشق ‌بازی دنیا عوض شده‌ ست

در عشق سالهاست که فتوا عوض شده‌ ست

حق داشتی مرا نشناسی، به هر طریق

من همچنان همانم و دنیا عوض شده‌ ست

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امروز برای من شرابی ای عشق                    هرچند که از پایه خرابی ای عشق
یک لحظه اگر حال خوشی می بخشی           یک عمر برای دل عذابی ای عشق

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دعا کن دلم بوی باران بگیرد

و این درد جانسوز درمان بگیرد

دعا کن دلم رنگ آیینه گردد

و تنهایی از عشق پایان بگیرد

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 ساحل جواب سرزنش موج را نداد
گاهی فقط سکوت سزای سبکسری ست

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل پیش تو و دیده به سوی دگرانم
تا خلق ندانند به سویت نگرانم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عمریست غم و درد نشانم داده                     در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم                    هر بار مرا دیده تکانم داده

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر نرخ بوسه را لب جانان به جان كند
حاشا كه مشتري سر مويي زيان كند

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیشب دوباره آمدی به خواب من،
دیدار خوب تو،
تا کوچه های کودکیم برد پا به پا،
شاد و شکفته اما،
فارغ ز هست و نیست،
یک لحظه دست تو از دست من رها شد و خواب از سرم پرید.

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو كيستي،كه اينگونه،بي تو بي تابم؟
شب از هجوم خيالت نمي برد خوابم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از ســــ ــینه تنگم دل دیوانه گریزد          دیوانه عجب نیست که از خانه گریزد.

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت
کــی شــود پیــش روی تو اسپـند شـوم.

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در ادامه مطلب

دل، عشق پُر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت

ای آینه دار ِ خلوتم، باور کن / اندازه ی من، کسی تو را دوست نداشت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه گندم و نه سیب ، آدم فریب نام تو را خورد  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بنام تویی که همه دل از توست، همه دل با توست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده

با زدن چند SMS این اعتبار را برای مدتی شارژ کنید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قلبی که فکر نمیکردم جای شکستن داشته باشه، شکست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه شبی وقتی که خوابی چشاتو به خواب سپردی

خودم دلتو میدزدم به جای دلی که بردی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن کلاغ ها خبر چین هستن ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آرزو های من داشته های یکی دیگه ست

و داشته های من آرزوهای یکی دیگه . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی ، فهمیدم که

معادله زندگی ، نه غصه خوردن برای نداشته هاست

و نه شاد بودن برای داشته ها . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم / پس خوبه از هم دیگه جدا نشیم

من کنار تو ، تو کنار من / پس نگاه با هر غریبه قدغن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این سخن در آسمان باید نوشت:

با تو در دوزخ مداوم ، بی تو هرگز در بهشت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قسمت این بود که من یار تو باشم / همه عمر گرفتار تو باشم

قسمت این بود که در دایره جور و جفا / من نقطه پرگار تو باشم. . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اسم : آواره ،  شهرت : سرگردان

شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم

امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان

وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !

حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با عشق دوست ماند و با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند . . .





:: موضوعات مرتبط: sms عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1394983109